Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Vsetín láká k návštěvě minutovými propagačními filmy

date_range 22.Úno, 2019 featured_play_list Aktuality

/VIDEO/ Krásy města Vsetína, jeho kulturní život, sportovní vyžití, krajové speciality ale i nádherná příroda. Jednominutové spoty představují Vsetín v mnoha barvách a jeho genius loci plně vyniká na pozadí různých ročních období. Záměrem města bylo učinit maximum pro rozvoj turistického ruchu a celkového povědomí o městě Vsetín u široké veřejnosti v České republice, ale i v zahraničí. Vsetínská radnice tak drží krok se současným trendem v propagaci měst a nechala si natočit dva propagační filmy.

 

První spot ukazuje Vsetín jako město plné kultury, přibližuje tradice, folklórní zvyky i regionální speciality. Ve druhém spotu ožívá město sportem, představuje pestrou paletu sportovního vyžití a sportovních úspěchů. Oba dva spoty jsou namluveny v češtině i angličtině. „Oslovili jsme špičkovou produkční firmu, protože si to podle nás Vsetín zaslouží. Vysoká kvalita propagačních filmů dokazuje, že má Vsetín turistům co nabídnout a zaslouží si jejich pozornost,“ říká k volbě dodavatele filmů starosta města Vsetína Jiří Růžička.

 

Unikátní videa vytvořila největší produkční agentura na Moravě IS Produkce. „Jednalo se o celoroční natáčení zahrnující celkem 28 natáčecích dnů s profesionálními filmaři a postprodukcí, využili jsme i drony a letecké záběry,“ upřesňuje Martin Gazda, jednatel společnosti IS Produkce. Při natáčení byla použita nejmodernější technika, s níž se pracuje při výrobě celovečerních filmů, naposledy úspěšného snímku Úsměvy smutných mužů. „Jsme potěšeni výsledkem, rádi bychom proto propagační videa o Vsetíně přihlásili do soutěže filmů přispívajících k rozvoji domácího cestovního ruchu,“ doplňuje Martin Gazda.

 

Vsetín zároveň s filmy získává i 30 hodin profesionálního obrazového záznamu, ze kterého bude dále čerpat a v průběhu dalšího období vytvářet například video pozvánky na sportovní a kulturní akce. „Zařazujeme se tak mezi další moderní města, které pro svou komunikaci s občany a propagaci využívají například i videa na sociálních sítích,“ uvedl Jiří Růžička.

 

Spot 1 – historie, tradice, folklor, kultura

 

Spot 2 – sport, volný čas, příroda

 

-tz-

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA