Valašskokloboucký městský úřad se reorganizoval
Valašskokloboucký městský úřad zahájil rok 2021 reorganizací, která spočívá ve funkční úpravě vybraných odborů a přesunu některých vykonávaných agend. Z původních jedenácti je městský úřad nově členěn do osmi odborů. Částečně se také změnilo jejich uspořádání v rámci tří sídelních budov na Masarykově náměstí. S novou strukturou městského úřadu se lidé mohou seznámit v orientačním plánu na konci této stránky.
„K reorganizaci městského úřadu jsme přistoupili v reakci na současnou krizi, která bude v nejbližších letech přinášet stále větší tlak na úspory ve veřejném sektoru. Úprava struktury a sestěhování odborů ušetří městu Valašské Klobouky až 2 miliony korun ročně,“ zdůvodnil tajemník městského úřadu Karel Švach. První etapa stěhování proběhla v prosinci, další přesuny pokračují v lednu.
Občané na městském úřadě nově najdou rozšířený stavební úřad, který v sobě zahrnuje i speciální úřady dopravní a vodoprávní a agendu zemědělského půdního fondu. Nový odbor dopravně-správní spojuje oddělení dopravy a oddělení matriky a evidence obyvatel. Odbor technicko-správní pak zahrnuje oddělení životního prostředí, školství a památkové péče, oddělení živnostenského úřadu, oddělení informatiky a sběrný dvůr.
Odbor kanceláře úřadu a komunikace s veřejností sdružuje podatelnu a turistické informační centrum, které nově přičleňuje z příspěvkové organizace města pod organizační strukturu úřadu. U odboru vnitřních věcí dochází k přejmenování na odbor majetku a krizového řízení. Odbor investic a strategického rozvoje, odbor sociálních věcí a odbor finanční zůstávají beze změn.
Přehled odborů Městského úřadu Valašské Klobouky
1. Odbor dopravně – správní – vedoucí Soňa Kovaříková
oddělení dopravy – vedoucí Magda Drgová
oddělení matriky a evidence obyvatel
2. Odbor finanční – vedoucí Jana Ptáčková
3. Odbor investic a strategického rozvoje – vedoucí Radek Bařinka
projektová kancelář
4. Odbor kanceláře úřadu a komunikace s veřejností – vedoucí Lenka Zvonková
podatelna
turistické informační centrum
5. Odbor majetku a krizového řízení – vedoucí Petr Štajner
pracoviště krizového řízení
6. Odbor sociálních věcí – vedoucí Ludmila Cmajdálková
7. Odbor stavební – vedoucí Alois Oliva
oddělení stavebního úřadu
oddělení územního plánování
8. Odbor technicko-správní – vedoucí Karel Švach
oddělení životního prostředí, školství a památkové péče – vedoucí Josef Slánský
oddělení živnostenského úřadu – vedoucí Miroslava Rokosová
oddělení informatiky – vedoucí Miloslav Kulíšek
sběrný dvůr
Dům Jana Horného, Masarykovo nám. 189
Okresní dům, Masarykovo nám. 275
Dům U Slunce, Masarykovo nám. 177
-tz-