Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Opět předváděcí akce ?!

date_range 31.Bře, 2009 featured_play_list Aktuality
 
 
Včera, ostatně jako již mnohokrát za poslední dobu, se nejen v mé poštovní schránce, ale prakticky ve všech poštovních schránkách, které nenesou označení „nevhazujte reklamní letáky", objevil prospekt nabízející výhodný zájezd spojený s předváděcí akcí „super" výrobků nejmenované firmy, na kterém lze obdržet dárek zdarma, chutný oběd a kdoví co ještě.

Záměrně nejmenuji uvedenou (ovšem dobře známou) firmu. Vzhledem k tomu, že i přes řadu článků a upozornění na toto téma (televizní pořady typu Černé ovce, Občanské judo apod. nevyjímaje) se i nadále objevuje řada spoluobčanů, kteří tyto zájezdy nebo místní předváděcí akce a tam nabízené výrobky považují za „výhodné", musím opět před tímto důsledně varovat, a to zejména starší spoluobčany.

Jelikož jsem již na toto téma několikrát psal (viz např. odkaz právní poradna, článek ze 4.3.2008), tentokrát zveřejňuji přepis jednoho z e-mailů jedné z klientek AK z Ostravska, samozřejmě s vynecháním konkrétních údajů. Doufám, že jen z tohoto dotazu bude patrný důvod, proč takové předváděcí akce a zájezdy raději zcela vynechat !

 
Vážený pane doktore, dostaly jsme se sestrou do prekérní situace a nevíme jak to řešit. Na předváděcí akci firmy … jsme si se sestrou zakoupily parní vysavače zn. … Po příjezdu z akce jsem tento vysavač doma vyzkoušela asi 10min. Asi za dva dny jsem chtěla s vysavačem pracovat, ale bohužel přístroj byl nefunkční. Nahlásila jsem ihned na servis poruchu. Bylo mi sděleno, že přijede servis na opravu. Během týdne se pokazil vysavač i sestře. Volala také servis, kde ji požádali, zda bychom mohly dát vysavače na jedno místo, kde by opravář přijel. Toto jsme udělaly a na volaném čísle nám sdělili, že se dostaví technik na opravu. Bohužel. Čekaly jsme asi týden a volaly zpět. Bylo nám sděleno, že toho mají hodně, ale že mají na dojezd a opravu 30 dní od nahlášení. Zase se ale nic nedělo. Opět jsme volaly a bylo nám doporučeno, že pokud chceme, aby vysavače fungovaly, máme je poslat poštou na adresu, která je na razítku smlouvy. Nic se stále neděje. Pokud tam voláme, nikdo nám to nebere. Jsme zoufalé nad takovým jednáním. Když jsem v poslední hovoru se zástupkyní jednatelky pronesla větu, že nebudu splácet něco, co nefunguje a je pokažené, řekla mi jen ať to ani nezkouším, abych potom nelitovala a zavěsila. Od té doby se nemůžeme dovolat, platíme tak jak máme a stroje jsou nefunkční. Protože jsem už starší a chtěla jsem si pomoci při práci v domácnosti, dala jsem se bohužel ukecat k této koupi.

Dovoluji si požádat ty z vás, kteří máte doma rodiče či prarodiče, kteří nemají přístup k tomuto článku na internetu, abyste je s tímto článkem seznámili a varovali je důsledně předem před takovými předváděcími akcemi. Jakmile zboží koupíte, jednání firmy, jak můžete vidět, se většinou razantně vůči kupujícímu změní. Stojí to za to … ?!

 
JUDr. Petr Hradil
www.advokat-zlinsko.cz

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA