Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Ježíšek porazil Santu na plné čáře

date_range 23.Pro, 2013 featured_play_list Aktuality

 

„Ježíšek zvítězil na plné čáře u všech skupin obyvatel České republiky bez ohledu na pohlaví, vzdělání nebo velikost města, kde žijí," komentoval výsledky výzkumu sociolog David Surý z agentury Focus. dále zjistil, že v 6 % domácností naděluje někdo jiný, jehož totožnost bohužel neznáme. 1 % dotázaných uvádí, že se v jejich domácnosti vůbec neslaví.

Santa Claus v reklamách vadí především starším lidem
Výzkumníci se dále dotazovali, zda lidem v České republice vadí používání postavy Santy Clause v předvánoční reklamě. Téměř polovina respondentů (44 %) uvedla, že ano. Čtvrtině respondentů taková reklama nevadí a třem desetinám je to jedno. Negativní postoj vyjadřují především starší respondenti a důchodci, názory se naopak nediferencují podle pohlaví či dotázaných.

foto projekt Zachraňte Ježíška

Ježíšek prožívá obrovskou renesanci
Nástup Ježíška za posledních pět let v České populaci potvrzuje i Tomáš Zdechovský, spoluzakladatel akce Zachraňte Ježíška. Podle Zdechovského zažívá dárkonoš Ježíšek za posledních několik let obrovskou renesanci nejen v českých domácnostech, ale i u reklamních tvůrců. Podíl lidí, kteří v podobných výzkumech preferují Ježíška, se za posledních 5 let zvýšil téměř o pětinu (19 %).

„Především v posledních třech letech se více objevuje Ježíšek jako ten, kdo nosí našim dětem dárky. Lidé se daleko více vrací k českým tradicím a zvykům," uzavřel Tomáš Zdechovský. Iniciativa Zachraňte Ježíška existuje již 5 let a má na facebooku přes 40.000 příznivců.

-tz-

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA