Food Festival si z veletrhu odvezl ocenění
Již po sedmé odborná porota ocenila na veletrzích Go & Regiontour 2014 výjimečně kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu. V 5 kategoriích porota vybírala ze sta přihlášených projektů. Food Festival Resortu Luhačovice si odnesl Speciální cenu Veletrhů Brno za Nejlepší turistický produkt.
Soutěž Velká cena cestovního ruchu 2013 / 2014 vyhlašuje každoročně vydavatelství C. O. T. media společně s Veletrhy Brno s cílem ocenit kvalitní projekty a produkty cestovního ruchu. V letošním roce do soutěže dorazila rekordní stovka přihlášek, které soutěžily v pěti kategoriích – Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček. Ocenění Food Festivalu Resortu Luhačovice Speciální cenou předal Miloň Mlčák, ředitel Veletrhu GO & Regiontour. Za největší klady považuje především zajímavost nápadu, ale také jeho propracovanost a komplexnost.
foto Resort Luhačovice |
„Jsme rádi, že projekt Food Festivalu Resortu Luhačovice získal ocenění odborné veřejnosti. Svědčí to jednak o vysoké úrovni akce, ale také o tom, že spolupráce komerčních subjektů a veřejné sféry, o které se v Resortu Luhačovice snažíme, je jedinečná," komentuje úspěch na veletrhu Lenka Blažková, marketingová manažerka Resortu Luhačovice.
Ocenění získaly také Lázně Luhačovice, a. s., které si odnesly cenu v kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček za produkt Aktivní dovolená v Luhačovicích. Obě ocenění jsou důkazem, že Luhačovice jsou lázeňskou destinací s velmi kvalitní nabídkou pro seniory, aktivní sportovce i rodiny s dětmi.
-tz-