Klientské linky mají nová telefonní čísla
Od 11. dubna fungují nová telefonní čísla pro volání na klientské linky České pojišťovny. Nová telefonní čísla jsou téměř identická jako ta původní – změnila se pouze první číslice. Česká pojišťovna přechází z „osmičkové" řady na „dvojkovou" a zachovává si tak povědomí číslech. Tedy z původního čísla 841 114 114 přecházejí na 241 114 114.
„Touto novinkou společnost vyslyšela žádosti klientů a vychází jim vstříc tak, aby při komunikaci s pojišťovnou mohli využít své neomezené tarify nebo volné minuty. Změna tvaru čísla z tzv. barevné linky na národní číslo přinese podle odhadů klientům České pojišťovny úsporu v řádech milionů korun," potvrdil změny TOP poradce České pojišťovny Petr Šuchma. V neposlední řadě je tato změna v souladu s novelou zákona o ochraně spotřebitele, která byla schválena koncem loňského roku.
Ilustrační foto www.pojisteni-suchma.cz |
Po dobu minimálně jednoho roku budou fungovat obě telefonní čísla – jak nová, tak i původní. Díky tomuto souběhu bude umožněn plynulý přechod na nová telefonní čísla, aniž by klienti pocítili změny v kvalitě poskytovaných služeb.
A nyní v kanceláři u Petra Šuchmy nově akce na hypotéky od 1,39% p.a
-PR-