Slavičané dostávají cíle města přímo do schránky
Souhrn toho nejdůležitějšího, co stojí ve Strategii Chytrý Slavičín 2022 – 2026, dostali lidé ze Slavičína v těchto dnech do svých poštovních schránek. Podtitulem brožury je baťovská otázka „Jak rozvíjet město pro 7 000 obyvatel?“
Brožura je rozčleněna na několik prioritních oblastí – marketing a cestovní ruch, doprava, udržitelné životní prostředí, bydlení a prostředí pro život, vzdělávání či podnikání a vstřícný úřad. Publikace vychází z obsáhlého dokumentu, který koncem minulého měsíce schválilo slavičínské zastupitelstvo, jedná se o hlavní rozvojovou strategii celého města na pět let.
Alena Šuráňová: „Úspěšné město se pozná podle toho, že neřeší pouze provozní věci, ale zabývá se i vizemi do budoucna.“ |
Občané se tam dozvědí například to, jak chce město přistupovat k rozvoji bydlení, cyklodopravy nebo parkování v centru města. „Na Strategii a její výstupy jsem hrdý. I odborníci hodnotí kvalitu jejího zpracování velmi vysoko, což je výsledek práce našeho projektového týmu,“ poznamenal starosta města Tomáš Chmela.
Jak říká projektová manažerka Alena Šuráňová: „Úspěšné město se pozná podle toho, že neřeší pouze provozní věci, ale zabývá se i vizemi do budoucna.“
Brožura byla hrazena z projektu Chytrý Slavičín: strategicky řízené město, přívětivý úřad financováno Operačním programem Zaměstnanost, který se zaměřuje na zvýšení kvality a efektivity poskytování veřejných služeb.
-tz-